DSC04092-normal.jpg

Vihdoin!! Tämä kuva on ollut mielessä siitä asti kun vanhin  veli kävi ottamassa leimaa ihoon. Olin silloin 5 vuotias.

Oon siitä asti tykännyt tatuoinneista. : ) Varsinkin jos tatuoinneilla on joku tarina.

Juuri siksi valitsin tällaisen kuvan aikoja sitten, kun se tavallaan näyttää minulle tien. Tähdätään elämässä eteenpäin. : )

Samoin kun oon jousimies, se kertoo siitäkin. Onhan kerubilla jousi mukanaan. Myös yksi mitä tykkään keräillä paljon on enkelit.

Piirsin kuvan itse, vähän mallia ottaen parista eri kuvasta. Juuri tällaista kerubia ei löytynyt googlettamallakaan. Kerubin asento oli minulle hyvin tärkeä.

Pyysin tatuoijaa vain pienentämään kuvan ja tekemään varjostukset.


Ja sitten siirryn pikku maailman juttuihin... : )


'DSC04087-normal.jpg

Ostin ihanan lampun (ei ole valoja, joten koristeena menee). Lampulla oli 4 euroa hintaa,

mutta se oli vain pakko saada. Ostin lampun Nukkiskirppikseltä (mistä muualtakaan..?) ja kaiken lisäksi vielä lempi myyjältäni. : )

Meidän nukkisten tyyli on niin kovin samanlainen. Varmaan siksi pidän myös hänen tekemistä tavaroistaan niin paljon. Mielestäni lamppu sopii parhaiten kylppäriin koska ruutukuviota on kylppärin lattiassa ja samoin on tässä lampun pikku rusetissa. :D

Yksityiskohdat on tärkeitä!


DSC04055-normal.jpg

Ostin kaksi tällaista tyynyä. Toinen on kylppärissä (niin kuin edellisessä kuvassa näkyi). Se näyttää hyvältä kaapin päällä lampun kanssa, mutta siinä ei vaan oikein ole mitään logiikkaa. :D

Ei kai tässä 1:12 koossa aina tarvitse ollakaan. ;) Tyynyjä on nyt jo aika monet parit nukkiksessa, mutta mä oon 1:1 koossakin ihan hulluna tyynyihin/tyynynpäällisiin!

Harmi kun nukkikseen ei voi ostaa pelkkiä tyynynpäällisiä. :D Ja suurin syy näihin tyynyihin sortumiseen oli enkeli painatus.. :D Mulle on tulossa vielä vaikka kuinka monta pakettia postilaatikkoon. Ootan ihan innoissani! Laitan kuvia heti kun löydän kaikille omat paikkansa.